De club van 100 heeft voornamelijk als doel leden te werven die zich gezamenlijk in willen zetten om de opleiding en begeleiding van onze jeugdleden financieel te ondersteunen.
Daar de kosten van een leerling ± 450,-- per jaar bedragen (leskosten + instrumentarium) is het te veel gevraagd om deze kosten door de huidige leden, bijvoorbeeld  via de contributiegelden, in te vullen.
Zeer belangrijk is om óók de teruglopende subsidies in acht te nemen.

De “club van 100” stelt zich tevens als doel, de vereniging  financieel te ondersteunen bij het aanschaffen van nieuw of vervangend instrumentarium. Ook deze kosten zijn te hoog om het te kunnen betalen van alleen de contributiegelden. Aanschaf van een instrument is gemiddeld
€ 3.500,−.

Bij deze  zouden wij u willen vragen lid te worden van onze “club” door tenminste een jaarlijkse bijdrage van € 50,-- te doneren om daarmee het zo nodige jeugdwerk binnen onze vereniging te steunen en financiëel te helpen "veilig" stellen.
Wij, van onze kant,  zullen u op de hoogte houden van het reilen en zeilen binnen de vereniging en u op gezette tijden uitnodigen kennis te nemen van de voortgang binnen ons aller Hasselts Fanfare.

Om lid te worden verzoeken wij u vriendelijk om het aanmeldingsformulier in te vullen en te retourneren naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., deze kunt u hier downloaden.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw juiste keuze en . . .  welkom bij de club,

Met muzikale groeten,

Namens ¨De Club van 100":

Frans Koffrie, voorzitter, Kiliaen van Rensselaerlaan 16, 8061 KJ Hasselt, tel. 038-4773200
Vacature secretariaat, melden bij de penningmeester!
Klaas ten Klooster, penningmeester, Tijlswegje 4 L 8061 JH Hasselt, tel. 038-4771874