nieuwe dirigentNa een korte zoektocht kan de drumband melden succesvol een nieuwe dirigent te hebben gevonden. De uit Sneek afkomstige Richard Kampstra zal vanaf heden wekelijks de muzikale leiding over deze ambitieuze club op zich nemen.

Richard is een bekende voor de Hasselter drummers want hij heeft in het verleden al diverse workshops en gastlessen verzorgt.
Daarnaast spelen de drummers al vele jaren verschillende nummers welke door hem zijn gecomponeerd.

Na een succesvol verleden bij Advendo uit Sneek geeft hij tegenwoordig gastlessen en clinics door het hele land en componeert hij voor uiteenlopende gelegenheden. Daarnaast gaat hij nu dus vol enthousiasme de samenwerking aan in Hasselt.

Samen met zijn zoon Jurian welke verantwoordelijk is voor het marsprogramma en Erik Schuring van de eigen vereniging vormen zij vanaf nu het instructieteam.