erikAfgelopen zaterdag hield Hasselts Fanfare weer haar jaarlijkse nieuwjaarsreceptie. Na het openingswoord van voorzitter Winfred Mijnten met een terugblik op het afgelopen succesvolle jaar door onder andere het zeer succesvolle maestro concert in de sporthal en de overwinning van de drumband bij het open EK in Rastede, keek hij ook vooruit naar het komend jaar vol mooie nieuwe plannen maar ook uitdagingen.

Vervolgens werden de jubilarissen gehuldigd. Na een persoonlijk woordje kregen zij allen een oorkonde en speld uitgereikt.
Op de foto hierboven (van links naar rechts): Winfred Mijnen (voorzitter) Gerrald Beens (25 jaar) Jorian Dokter (12,5 jaar) Bart van de Ruitenbeek (12,5 jaar) Eric Brevoord (50 jaar)
Joost Elshof (25 jaar) afwezig.  Fotografie: Jeltje Brevoord

Als afsluiting werden de leden verrast met een bezoek van Gerrit Knol namens de ledenraad van Rabobank Vaart en Vechtstreek. Hij overhandigde de voorzitter een prachtige cheque! In het kader van het 125 jarig bestaan van de Rabobank werd er eenmalig een extra bijdrage beschikbaar gesteld om te investeren in lokale duurzaamheidsoplossingen. De cheque werd onder luid applaus ontvangen en zal besteed worden aan het isoleren van het clubgebouw.

knol