Screenshot 20231015 211744 WhatsAppAfgelopen zaterdagavond werden Henk en Jannie de Jonge niet alleen verrast met een serenade door het orkest en de drumband van Hasselts Fanfare voor hun 50 jarig huwelijk. Ook ontvingen ze beide een oorkonde uit handen van voorzitter Winfred Mijnten met de vermelding dat ze benoemd zijn tot ereleden van de muziekvereniging waar ze veel voor betekenen.

Henk heeft zich als slagwerker in het A-orkest en als tamboer bij de drumband jarenlang verdienstelijk gemaakt voor de vereniging. Ook heeft hij met enthousiasme een belangrijke rol vervuld binnen de evenementencommissie en wist hij door zijn voorbereiding en begeleiding talloze verenigingsactiviteiten tot een succes te maken. Zijn vrouw Jannie hield jarenlang de bar en keuken van het verenigingsgebouw draaiende. Ook haar tomeloze inzet  in het uniform comité en ondersteuning bij tal van andere activiteiten worden door alle leden geroemd.
PSX 20231015 212341